Wawariang In The house

Assalamualaikum...


Hi. Okay nampak gambar gewe atas ni? Bagus. Itu tandanya anda masih belum rabun. Yek la, aku letak gambar ni in medium size je. Kalau aku letak bagak-bagak kang kau menyampah lah pulok. Bukan lawo pun kan? Tak gitu? Okay, siapa owner blog tak berkemas ni ek? Haa ni la dia aku nak citer ni.

My name is Najwa. Kim Hye Ra in korea. Puihh ada Korean name siap kan? Haha tolong jangan percaya. Nama tu sekadar suka-suka je. Nak tahu macam mana boleh dapat nama Korea anda, KLIK SINI :3 okay, me lahir pada 11 April 1995 bersamaan 11 Zulkaedah 1415. So, am twenty one in this 2016. I stay in Johor. Study also in Johor. Memang tak berkembang kan aku ni? Hahahaha. Am also a student from Department of Mechanical Engineering at PIS. I got the nick Wawariang from a lecturer from PIS. Fav lecturer yeah -.- Penasihat Akademik. He's the first one that called me with Wawariang. Bunyi dia macam comels kan? Haha. Beliau panggil aku Wawariang sebab aku ni dalam kelas memang Riang-Ria-Raya kalau kau nak tahu. Plus, beliau ni Guru Penasihat Kelab Silat Olahraga PIS. Citer dia memang aku hampir kat semua tempat kat PIS tu, kena lekat dengan beliau. So, dah almost everyday aku hidup depan mata beliau, beliau kenal aku yang kat depan beliau tu lah kan? Haa, agaknya aku ni tersangatlah pekat ke-Ribena-annya. So, beliau pun bagi la aku nama Wawariang ni -.- I don't know why but I just like that name XD okay, aku juga merupakan pemain silat olahraga kelas D. Baru lagi, sebenarnya. Banyak yang perlu dipelajari. Pertandingan pertama aku participate, Kejohanan UPSI ke-5 on last March 2014. That was my first time meeting him, my idol in arena :3 He is ASDK, pemain kelas B. Hee (-^_^-) And my second time meeting him was on last 15th September 2014. That was my second tournament, Piala Timbalan Perdana Menteri ke-5 :) and I still making him as my idol in the arena. Hoping for another tournament so that I can meet him again and again :)

Engineer in making | Diploma Kejuruteraan Mekanikal Am | 21 in 2016 | Pemain silat olahraga kelas D | Admirer of ASDK pemain kelas B silat olahraga.. Heart owned and locked  by CEMH ^_~ heheh

Don't you EVER DARE judging me while you yourself don't really know who am I and how I am <:

Favourite quote:

- If the Earth needs the Sun for it's light, then the heart should crave for light too, that is from Quran. Allahu.
- Why worry when you can pray? And Allah says "Call upon Me, I'll respond to you" [40:60]
- Remember that the Dunya is made for you but you are made for Hereafter.
- La tahzan. Inna Allaha ma'ana :)
- "Friendship is nothing but it's everything" - ASDK :)
- "People said, "Find good people and leave the bad ones" but I say, "Find good in people and ignore the bad in them because 'No One Is Perfect'"." - ASDK :) ^_~
- "Sejauh apa engkau memandang, sebesar itulah cita-citamu. Ukurlah cita-citamu dengan pena yang tak nyata!" - ASDK :)
- "Cinta bukan sekadar saling mengasihi tapi juga yang membawa kepada manisnya Iman" - ASDK :)
- "Dalam gelanggang nanti, kalau kita takut, kita tak boleh buat apa-apa. Jadi, jangan takut." - ASDK ^_^
    kiryuuasrar

    4 comments:

    Nur Farizah said...

    Akak, camne akak buat name korea? buatkan. Nama saye Nur Farizah. promote name plak.Hehe

    ღ Kiryuu Najwa ღ said...

    http://kiryuuasrar.blogspot.com/2012/10/nama-korea.html

    ania92 said...

    huuu...ada blok rupanya junior comel akak ni,haha :P
    (k.Aina)

    ღ Kertas Lipat-lipat ღ said...

    hahaha poyo lah Kak Aina nih. Dah setahun tak post okay?? Heee

     
    This blog is fully designed by Cik Wawariang.