Berjaya Main Intro Patah Seribu

Assalamualaikum...


Berjaya! Main intro Patah Seribu. Hehehee. Mula mula memang payah sebab aku punya G nak pergi D tu gagap gagap lagi jari ni. Hahahah Acah acah je kan. Walhal baru intro. Kecoh nak satu dunia. Hahah. Relax la brader. Intro tu pun aku kira hebat la. Sebulan tak pegang Ashton. Pegang pegang terus boleh main intro Patah Seribu. Kau tak rasa kelakar ke? Hahahah nak cari strum pattern dia macam gampang sebab aku ni lembab sikit. Orang lain mungkin senang la cari strum pattern. Aku ni kan noob je, mana la reti. Dengar lagu pun biasa part lirik tu lebih. Mana nak perasan macam mana guitarist strum muzik dia hahah takpe yang penting aku berjaya main intro Patah Seribu. Muahahah! Suatu pencapaian yang baik pada aku. Walaupun pada orang lain benda tu nothing. And hurt!

Hashtag jari berdarah hahahah. Hurt like hell sebab dah sebulan tak pegang. Tapi tak sesakit first time pegang gitar la. But still, hurt like hell. Jaghi beghdaghah bak kata Anis. Hahahah bye.

I'm off. Assalamualaikum.

No comments:

 
This blog is fully designed by Wawariang.